17 mar 2010

Nowości na blogu

Od dziś na blogu zajdą pewne zmiany. Pierwszą z nich, i najpoważniejszą, będzie dodanie do postów adnotacji o zgodności z metodą Montignaca. Jest to jedna z najpopularniejszych i podobno najlepszych diet, a ponieważ- tak z ciekawości, w celach badawczych- zapoznałam się z jej zasadami i całkiem przekonały mnie do siebie, postanowiłam przez jakiś czas wypróbować ją w praktyce. O efektach poinformuję za jakiś czas.
Oficjalnie więc na blogu funkcjonują już trzy diety: South Beach, Protal i Monti. Jeśli chcecie poczytać o nich coś więcej, zakładki znajdują się w górnym prawym rogu strony :)

Druga rzecz, którą planuję wprowadzić, to posty z opisem produktów, które można bez większych obaw wykorzystywać w zdrowym odżywianiu- nie tylko na trzech wymienionych dietach. Wiem, ile czasu można spędzić przy półkach z chlebem w sklepie, czytając etykiety i szukając jednego, który nie zawiera cukru, słodu, karmelu, dodatkowej skrobii i innych niepożądanych przeze mnie rzeczy. Więc gdy już taki znajdę, podzielę się z Wami nowo nabytą wiedzą- mam nadzieję że będzie to przydatne. 

Oczywiście w dalszym ciągu na blogu będą pojawiały się przede wszystkim przepisy :)

Pozdrawiam wszystkich bywalców i zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz