2 gru 2010

Zmiany, zmiany

No cóż, pora spojrzeć prawdzie w oczy... blog Mad Lite nie rozwija się tak, jak to sobie wyobrażałam. Po pierwsze dlatego, że lekko i zdrowo staram się jadać na co dzień- więc często mam dylemat, na którego bloga nowy przepis bardziej się nadaje. Po drugie, prowadzenie i doglądanie trzech blogów na raz to jednak ciut too much :) dlatego podjęłam decyzję o utrzymaniu tylko jednego bloga kulinarnego i będzie to Mad About Food, gdzie zapraszam serdecznie :) Na pewno znajdziecie tam najciekawsze przepisy z tej strony, a ponato wiele innych :)

Czy pod tym adresem będzie się coś działo? Chyba tak... ale to na razie tylko pomysły.

Pozdrawiam i dziękuję wszystkim, którzy odwiedzili Mad Lite.

2 komentarze:

  1. Nie dziwię się,Mad, trzy blogi to trochę sporo. A ja chętnie do Ciebie wpadnę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło Wielgasiu, zapraszam i na pewno wpadnę z rewizytą- nie raz! :)

    OdpowiedzUsuń